maddehhey:

PLEASE LISTEN 

Peaceful student protesters in Hong Kong are being tear gassed and pepper sprayed. They are protesting pro-democracy rights and simply want they’re voices to be heard. 

You can read all about the situation here 

Too many times peaceful protesters have been victims of police brutality in an attempt to silence them. This needs to stop before some even more serious damage can be done and by that I mean the loss of lives. 

Pictures via BBC World News 

the-goddamazon:

fatallywhimsical:

astrospection:

ATTENTION: SIGNAL BOOST THE SHIT OUT OF THIS RIGHT NOW. THIS IS NOT OK I HAVE FOUR DOGS AND I WOULD KILL THE BASTARD WHO TRIES TO HARM THEM OR ANY OTHER ANIMAL. SIGNAL BOOST PLEASE.

KEEP ALL ANIMALS INDOORS ON HALLOWEEN
Whether or not this Pit Bull thing is legit (it probably is—people love any reason to kill Pits), it’s just a good idea to keep all your animals—dogs, cats, whatever—indoors on Halloween evening and night. 
There are some really gross people out there who will use Halloween, or the night before Halloween, as an “excuse” to kill domestic animals for fun.
I had a friend who left her cat outside during the day on Halloween and didn’t make it home until after dark, and by the time she returned someone or a group of people had killed it. Don’t take any chances with your pets. 

ARE YOU FUCKING KIDDING ME.
Yeah, I’m staying indoors anyway.

the-goddamazon:

fatallywhimsical:

astrospection:

ATTENTION: SIGNAL BOOST THE SHIT OUT OF THIS RIGHT NOW. THIS IS NOT OK I HAVE FOUR DOGS AND I WOULD KILL THE BASTARD WHO TRIES TO HARM THEM OR ANY OTHER ANIMAL. SIGNAL BOOST PLEASE.

KEEP ALL ANIMALS INDOORS ON HALLOWEEN

Whether or not this Pit Bull thing is legit (it probably is—people love any reason to kill Pits), it’s just a good idea to keep all your animals—dogs, cats, whatever—indoors on Halloween evening and night. 

There are some really gross people out there who will use Halloween, or the night before Halloween, as an “excuse” to kill domestic animals for fun.

I had a friend who left her cat outside during the day on Halloween and didn’t make it home until after dark, and by the time she returned someone or a group of people had killed it. Don’t take any chances with your pets. 

ARE YOU FUCKING KIDDING ME.

Yeah, I’m staying indoors anyway.

blowjobliam:

gonna listen to steal my girl for five days straight because my ass belongs to them

Anonymous asked: "Is Steal My Girl about Harry Styles because it sounds like it"

halfsleeper:

where is the lie?! everyone wants harry to go ~solo and the boys (liam and louis) wrote him a song to show him how much they all love him and how important he is to them

she’s been my queen since we were sixteen” how old was harry when x factor was one??? 16!

"we want the same things, we dream the same dreams, alright, alright” i mean?!

"Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one cause she belongs to me” harry belongs to THEM…back off, the world?!

And every jaw drops when she’s in those jeans, alright, alright” i mean….

image

stylesforstiles:

Sometimes people make manips…

image

Shall we?

Read More

it is not our abilities that show what we truly are, it is our choices.

thisisbodypos:

all boobs are good boobs

all stomachs are good stomachs

all thighs are good thighs 

all bodies are good bodies

yes yours, too, and don’t you forget it

the appropriate response to slut-shaming [x]

Reporter: When girls are young they like the attention guys give them, but then when they get older they start shouting and saying they’ve been exploited.

Pari: Are we torturing you? We are forcing you to be with us? I’m sorry that you are so tortured.

joshpeckofficial:

when you develop a crush on someone that you have no chance with

image

dermythosdessisyphos:

wewillavenge-it:

nickiminiall:

isn’t it weird that we pay money to see other human beings?

Are you talking about prostitution, the movies, or airplane tickets?

glasses